Nog een optreden in Maassluis was de middag voor het muziekspektakel. Helaas wederom vanwege de vakantie een klein ploegje, bijna allemaal solospelers. De zon scheen uitbundig en het was lekker druk. We begonnen weer op de markt en speelden, onder begeleiding, op verschillende plaatsen door heel de Binnenstad.
Maar met al onze beperkingen hebben we er een mooi en vooral gezellig optreden van gemaakt.

Blog
Bemmel 2026
Ook dit jaar stond Dweilfestival Bemmel weer op de agenda. Hopende dat het weer een stuk beter zou zijn dan vorig jaar, togen wij afgelopen








































































